Změnit jazyk:

Následná profesní orientace žáků s narušenou komunikační schopností

Autor Ing. Bc. Věra Krupanská
Název organizace Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Rok vydání 2014
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Tato diplomová práce se zabývá problematikou profesní orientace žáků s narušenou komunikační schopností po základní škole. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola popisuje komunikaci a druhy jejího narušení. Druhá kapitola diplomové práce je zaměřena na žáka jeho profesní orientaci. Třetí kapitola je pak zaměřena na poradenství a poradenský systém. Čtvrtá kapitola diplomové práce je výzkumná a je zaměřena na volbu profesní orientace žáků s narušenou komunikační schopností. V této kapitole je uveden hlavní cíl výzkumu, stanoveny výzkumné otázky, je diferencováno výzkumné prostředí a výzkumný vzorek.
Klíčová slova komunikace, narušená komunikační schopnost, profesní orienace, žák
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele vitkova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1482252857.pdf
Instituce Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů